درب چوبی زهره

خرید انواع درب چوبی و در ضد سرقت

درب چوبی زهره

خرید انواع درب چوبی و در ضد سرقت

خرید انواع درب چوب یو درب ضد سرقت زهره با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت با برند جهانی وو مناسب اتاق خواب و درب داخلی

  • ۰
  • ۰

انواع درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. بیشتر مردم درهای ضد گلوله (a.k.a ballistic) را شنیده اند ، اما انواع درب ضد سرقتکمتر شناخته شده ای شامل دربهای آتش ، دربهای مقاوم به ورود اجباری ، دربهای مقاوم در برابر انفجار و غیره است. همه آنها به گونه ای طراحی شده اند که شما را از چیزی در امان نگه دارند. مشکل این است که اتکای بیش از حد به یک نوع درب امنیتی شما را در معرض تهدیدات نامتقارن قرار می دهد.
 
به عنوان مثال: داشتن درب بالستیک گران قیمت بسیار عالی است ، اما نکته ای که وجود دارد اگر بتوان آن را در عرض 30 ثانیه با یک راه راه باز کرد؟ و اگر سیلندر استانداردی داشته باشد که می تواند در 30 ثانیه مرتفع شود ، چه حسی از درب مقاوم به ورود اجباری پیچیده دارد؟
 
شما می خواهید دری را تضمین کنید که امنیت شما و خانواده تان بدون توجه به اینکه چه نوع تهدید به وجود می آید ، باشد. هنگام انجام تحقیقات خود ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
مقاومت ورودی اجباری
ضد آتش
مقاومت بالستیک
قفل های چند نقطه ای
سیلندرهای مقاوم در برابر ضربه و امنیت بالا را انتخاب کنید
لولا امنیتی
آزمایش چرخه
این بخش بزرگی از این است که چرا درب های Shield بسیار منحصر به فرد هستند: تمام پایه ها را پوشش می دهند. با یک درب Shield ، نیازی به سازش در مورد امنیت یا فدا کردن آرامش در هنگام انتخاب درب برای محافظت از خانواده نیست.

می خواهید راز امنیت خوب را بدانید؟ راز نگه داشتن آن. یک جنایتکار وقتی که نمی داند در برابر چه چیزی مخالف است ، بسیار سخت تر خواهد شد. و از آنجا که کلیه درب های Shield به صورت سفارشی ساخته شده اند ، می توانند به گونه ای طراحی شوند که مانند هر چیزی به نظر برسند و بنابراین توجه خاصی را به خود جلب نمی کنند. تمام این عوامل به همین دلیل است که یک درب امنیتی بالا سفارشی از Shield استاندارد طلایی در امنیت است.

  • ۹۸/۱۱/۲۳
  • zohre sab er

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی